- Homepage
- children's books
- education
- VESELA ŠKOLA SLOG NA SLOG - 10 interaktivnih igara za razvoj predčitačkih vještina
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
VESELA ŠKOLA SLOG NA SLOG - 10 interaktivnih igara za razvoj predčitačkih vještina
About the book VESELA ŠKOLA SLOG NA SLOG - 10 interaktivnih igara za razvoj predčitačkih vještina
Najčešće pitanje koje nam u vrtiću postavljaju roditelji šes-togodišnjaka glasi: "Treba li moje dijete znati čitati prije polaska u školu?" Međutim, poznavanje slova i njihovo povezivanje u riječ zadnja je u nizu vještina kojoj prethodi ovladavanje čitavim nizom tzv. predčitačkih vještina.
Predčitačke vještine su: rado slušanje dječjih priča i pjesmica; djetetovo razumijevanje onog što mu se priča ili čita; upoznavanje djeteta s karakteristikama teksta (slijeda teksta s lijeva na desno i odozgo prema dolje); uočavanje činjenice o tome da se govor sastoji od rečenica, rečenice od pojedinih riječi, a riječi od slogova i glasova; uočavanje rime (svijest o tome da različite riječi imaju jednake skupove glasova: du-NJA- mu-NJA); glasovna osviještenost (uočavanje prvog i/ili zadnjeg glasa u riječi); glasovna sinteza (sastavljanje riječi od pojedinih glasova); glasovna analiza (rastavljanje riječi na pojedine glasove točnim redoslijedom); abecedno načelo (pridavanje različitih simbola - slova različitim glasovima); šifriranje i dešifriranje (pretvaranje glasova u slova i obratno).
Kako bismo roditeljima zorno pokazali kako na zabavan način poticati razvoj fonemske osviještenosti kod djece, osmišljene su interaktivne igre sadržane u ovoj mapi. Igre su namijenjene zajedničkoj igri dvoje do petoro djece u vrtiću, odnosno, individualnom "radu" s djetetom kod kuće. U početku odgajatelj ili roditelj vodi djecu kroz aktivnost u skladu s priloženim uputama, a kasnije se djeca mogu zabaviti i sama, učeći jedna od drugih. Korišteni su samo konkretni pojmovi koji se mogu slikovno prikazati, koji su najvećem broju djece predškolske dobi poznati.