- Homepage
- social sciences
- pedagogy
- raising children
- ZAPOČNIMO - Tečaj komunikacije i potpomognute komunikacije za roditelje
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
ZAPOČNIMO - Tečaj komunikacije i potpomognute komunikacije za roditelje
About the book ZAPOČNIMO - Tečaj komunikacije i potpomognute komunikacije za roditelje
Priručnik švedskih autorica, istaknutih stručnjakinja za potpomognutu komunikaciju, napisan je kao pripomoć onome o čemu se govori na tečaju „Započnimo“, jednom od tečajeva koji su se razvili u sklopu projekta AKKtiv: „Potpomognuta komunikacija – rana intervencija“ za roditelje djece s komunikacijskim poteškoćama. Priručnik je posebno namijenjen roditeljima djece s komunikacijskim teškoćama jer prati tečaj Započnimo, koji je osmišljen upravo za njih, ali i stručnjacima uključenim u odgoj i obrazovanje djece rane i predškolske dobi. Priručnik je zamišljen tako da prati tečaj, odnosno prije svakog dijela tečaja trebalo bi pročitati jedno poglavlje. Prva četiri poglavlja stavljaju naglasak na komunikaciju i igru dok su zadnja četiri usmjerena na potpomognutu komunikaciju.