- Homepage
- literature
- prose
- other novels
- ZGODA POLICIJSKOG PREFEKTA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book ZGODA POLICIJSKOG PREFEKTA
Roman Zgoda policijskog prefekta za razumijevanje Fuksa jednako je ključan kao što je novela Metamorfoza ključna za razumijevanje Kafke. l jednom i drugom prozom dominira konflikt sina i oca, odnosno ambivalentan odnos sina prema ocu: mržnja i nastojanje da se zadobije očeva naklonost.
U naivnoj fakturi mješavine božične dječje proze i kriminalističkog romana, u mješavini simbolične autobiografije i bezazlenog horrora, Fuks je uspio ovim romanom snažno artikulirati munchovski krik i pitanje: Ako je čovjek stvoren za ljubav, kako može živjeti bez ljubavi i sam?
Je li u svijetu bez ljubavi doista jedino dobro koje možemo pružiti bližnjemu - bezbolna smrt? Ali i to je, baš kao i vječiti sukob oca i sina, samo jedna od razina ovog romana. Kao i Dostojevski u Zločinu i kazni, i Fuks se poslužio modelom kriminalističkog romana da bi oslikao krajnja psihološka stanja - i ona u kojima čovjek postaje ubojica. Time je izrazio i največu moralnu dilemu, do danas jednako aktualnu i živu: postoji li ikakvo opravdanje za oduzimanje ljudskog života.