- Homepage
- popular science
- ZNANOST I UMJETNOST DOŽIVLJAJA HRANE
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

ZNANOST I UMJETNOST DOŽIVLJAJA HRANE
About the book ZNANOST I UMJETNOST DOŽIVLJAJA HRANE
Knjiga Znanost i umjetnost doživljaja hrane je znanstveno-popularno djelo, a cilj joj je objasniti načela stvaranja doživljaja pomoću svih osjeta. Temelji se na tehnikama ekonomije doživljaja kao suvremenog pristupa izgradnji publike u gastronomiji, kulturi i turizmu te postizanja psihološkog zadovoljstva konzumenata kroz primjenjiva znanja. Kroz pet glavnih poglavlja objašnjava osnovna načela stvaranja doživljaja pružajući tako znanstveno utemeljenje za daljnju razradu teme; opisuje svih pet osjetila i njihovo funkcioniranje kroz vezu s mozgom; pruža konkretne naputke za stvaranje doživljaja kroz pojedine osjete, odnosno kroz višeosjetilne podražaje; objašnjava snažnu povezanost hrane i identiteta kroz brendiranje, gastrodiplomaciju i turizam; te promatra temu hrane u raznim umjetnostima odnosno hranu kao umjetničko djelo. Načela stvaranja doživljaja primijenjena su i u osjetilnoj dizajnerskoj opremi djela.
Inovativno i autentično djelo interdisciplinarnog karaktera... na jedinstven način povezuje različite znanstvene discipline s umijećem pripremanja i razumijevanja hrane te ulazi dublje u osjetilni, estetički, fenomenološki i kulturološki aspekt hrane na civilizacijskoj razini.
- Feđa Vukić, Sveučilište u Zagrebu
Knjiga govori o povezanosti okusa i percepcije te okusa i emocija. Opisuje svaki pojedini okus iz drugačijeg aspekta dajući pri tom naglasak na njihove jedinstvene karakteristike i interakciju s drugim osjetima. Čitatelj dobiva nove spoznaje o percepciji okusa i mirisa kao i doživljaju hrane te psihološkim i socijalnim procesima.
- Ana Havelka Meštrović, Rochester Institute of Technology, Zagreb
Cjelovito, multidisciplinarno istraživanje teme koja se do sada uglavnom obrađivala u okviru znanosti ili umjetnosti, u pravilu unutar jedne znanstvene discipline ili jednog umjetničkog žanra. Upravo ta sjecišta znanosti i umjetnosti daju istraživanju još veću znanstvenu težinu i publicističku vrijednost.
- Aleš Gačnik, Univerza na Primorskem, Portorož
Daniela Angelina Jelinčić znanstvena je savjetnica u Institutu za razvoj i međunarodne odnose (IRMO) te autorica niza znanstvenih članaka i knjiga izdanih u Hrvatskoj (Abeceda kulturnog turizma; Kultura u izlogu; Kultura, turizam, interkulturalizam) i inozemstvu (Creating and Managing Experiences in Cultural Tourism; Economic Sustainability of Culture and Cultural Tourism; Innovations in Culture and Development: The Culturinno Effect in Public Policy). Suautorica je izdanja Priručnik za održivost kulturne baštine (Jesenski i Turk).