- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- psihologija
- ABECEDA OSJEĆAJA - Interaktivni album za poticanje emocionalne inteligencije u djece
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
ABECEDA OSJEĆAJA - Interaktivni album za poticanje emocionalne inteligencije u djece
O knjizi ABECEDA OSJEĆAJA - Interaktivni album za poticanje emocionalne inteligencije u djece
U drugoj polovici XX. stoljeća istraživanja te iz njih nastale nove teorije učenja i inteligencije ukazali su na ključnu ulogu emocija u učenju i razvoju. Pojavili su se važni novi pojmovi - emocionalna inteligencija, emocionalna obrada, emocionalne ideje i emocionalno razmišljanje.
Jedan od važnih stupnjeva razvoja jest postizanje sposobnosti razlikovanja osjećaja i misli od djelovanja, odnosno sposobnost prepoznavanja osjećaja i podizanja istog na razinu apstraktne misli, emocionalne ideje koja se izražava jezikom, a ne trenutačnim djelovanjem.
Mnoga djeca (a i odrasli) imaju teškoća s tim stupnjem razvoja. Ne mogu razlikovati osjećaje od djelovanja, ne mogu pretvarati vlastite emocije u misli i riječi. Umjesto da promišljaju ono što osjećaju i pronađu odgovarajuće riječi za svoje osjećaje, odmah reagiraju djelovanjem - plačem, udaranjem, bijegom - a da prethodno ne promisle. Beba kojoj je starije dijete u pješčaniku oduzelo igračku može odmah briznuti u plač, s osjećajem bespomoćnosti i katastrofičnosti. Dvogodišnjak će u istoj situaciji možda odmah prići grabljivcu i snažno ga uštipnuti. Ovakve su reakcije česte i prirodne u dobi kada dijete još nije savladalo razvojni stupanj emocionalnog razmišljanja te nije naučilo podizati svoje osjećaje na razinu apstraktnih ideja i izražavati ih riječima.