Prikaži više Prikaži manje

167190

AGENCIJE ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU

23,76
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-0-30426-0
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2019

O knjizi AGENCIJE ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU

Agencije za odnose s javnošću Mirele Holy prva je znanstvena knjiga, a i udžbenik na Sveučilištu Vern'', koja se u okviru područja odnosa s javnošću bavi upravo agencijama. Iako su ove teme već obrađene, ovo je prvo djelo koje se bavi svim aspektima teorije i prakse agencija odnosa s javnošću. U knjizi se ističe važna osnova poslovnih znanja potrebnih i praktičarima i znanstvenicima s ovog područja.
Agencijama za odnose s javnošću autorica izrazito lokalnu djelatnost (što odnosi s javnošću jesu) znalački i spretno prilagođava uvjetima u kojima se ona doista i primjenjuje pa time rješava probleme i dvojbe čitatelja prevedenih djela koja ne poštuju lokalne specifičnosti.
Osim pregleda uloge odnosa s javnošću, položaja i vrsta ustroja agencija, procesa u kojima se zbivaju, ova se knjiga bavi i teorijama koje su osnova agencijskog djelovanja u okvirima odnosa s javnošću.
Djelo je napisano i namijenjeno studentima preddiplomskog i diplomskog studija poslovnih komunikacija na Sveučilištu Vern'', ali i studentima na svim fakultetima na kojima se izučavaju odnosi s javnošću.
Udžbenik je namijenjen i praktičarima iz odnosa s javnošću koji se žele sustavno usavršavati u svojim profesijama.

Autor/i
Nakladnik/ci
ISBN
978-953-0-30426-0
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2019
Broj stranica
246
Format
24 x 15 cm

Od istog autora

-90%VRAŽICA NOSI PRADU...A BOGOVI KONFEKCIJU
1,31 13,14 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:13,14 
-10%MITSKI ASPEKTI EKOFEMINIZMA
5,97 6,64 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:5,31 
-10%MILA I ZELENVILA
9,44 10,49 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:8,39 
-10%KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE MAGIJE
17,43 19,37 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:15,50