40100023067

APOKALIPSA I MARKETING - Eshatologija, eskapologija i iluzija kraja

6,64 | 50,00 kn
dostupno
ISBN ISBN: 86-7102-076-2
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2003

O knjizi APOKALIPSA I MARKETING - Eshatologija, eskapologija i iluzija kraja

Da li je marketing u krizi? Pojedini stručnjaci smatraju da marketinški principi više ne odgovaraju "stvarnom svijetu" marketinških menadžera, a sve veći broj teoretičara najavljuje ništa manje nego "kraj marketinga".U četrnaest eseja izloženih u ovoj knjizi istražuje se koliko su takva predviđanja točna i znanstveno opravdana. Autori proučavaju tekuće stanje marketinške znanosti i predlažu razne vizije marketinga namijenjene dvadeset prvom stoljeću. Apokalipsa i marketing je obavezno štivo za sve one koje zanima budućnost marketinga.

Preveo(la)
Mirjana Nikolajević
Nakladnik/ci
ISBN
86-7102-076-2
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2003
Broj stranica
406
Format
21x14 cm

Od istog autora