40100023067
APOKALIPSA I MARKETING - Eshatologija, eskapologija i iluzija kraja
6,64
€
| 50,00
kn
dostupno
O knjizi APOKALIPSA I MARKETING - Eshatologija, eskapologija i iluzija kraja
Da li je marketing u krizi? Pojedini stručnjaci smatraju da marketinški principi više ne odgovaraju "stvarnom svijetu" marketinških menadžera, a sve veći broj teoretičara najavljuje ništa manje nego "kraj marketinga".U četrnaest eseja izloženih u ovoj knjizi istražuje se koliko su takva predviđanja točna i znanstveno opravdana. Autori proučavaju tekuće stanje marketinške znanosti i predlažu razne vizije marketinga namijenjene dvadeset prvom stoljeću. Apokalipsa i marketing je obavezno štivo za sve one koje zanima budućnost marketinga.
Autor/i
Preveo(la)
Mirjana
Nikolajević
Nakladnik/ci
ISBN
86-7102-076-2
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2003
Broj stranica
406
Format
21x14 cm