- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- književnost
- ARENA
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi ARENA
Nakon internacionalno uspješnog prvijenca Dezorijentalna Négar Djavadi radnju svog drugog romana smješta u današnji Pariz, ponajviše u pučke četvrti na sjeveroistoku grada, gdje će gubitkom mobitela uspješni Benjamin Grossmann, odnedavna čelnik francuske podružnice globalne streaming platforme BeCurrent, biti povučen u pakleni vir nasilja zajedno s cijelim nizom njemu bliskih, ali i neznanih osoba, od majke montažerke i trudne supruge Ariane koja svoj glumački poziv želi zamijeniti spisateljskim, preko mladih delinkvenata sjevernoafričkog podrijetla iz socijalno defavoriziranih naselja – tzv. citéa, policajaca Asye Baydar i Clémenta Merxa, srednjoškolke Camille, vjerskog ekstremista/aktivista Stéphanea Jahanguira Sharifa, pa sve do migranata koji borave na ulici i koje društvo i ne pokušava integrirati. Svi se oni, kao i brojni drugi likovi u romanu, u toj urbanoj areni bore za opstanak. Négar Djavadi kritički, lucidno, ali i s mnogo empatije prema likovima, preklapa različite izazove našega vremena: sudbinu očajnih migranata, trgovinu drogom i bande, pitanje policijskog nasilja, neučinkovitost i licemjerje političara, doba ekrana koje je već zahvatilo sve društvene sfere proizvodeći slike ispražnjene od sadržaja i istine, a sve to uz golemu ljudsku usamljenost. Ovaj roman, kirurški precizno zasijecanje u današnjicu s elementima krimića, svojom aktualnošću svakako nadilazi granice Francuske, dok se Négar Djavadi svojim specifičnim stilom montaže potvrđuje kao osebujan autorski glas koji valja osluškivati.