- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- arhitektura
- ARHITEKTURA pristup arhitektonskom djelu
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi ARHITEKTURA pristup arhitektonskom djelu
Knjiga je namijenjena osobama čiji je interes usmjeren arhitektonskom stvaralaštvu. Polazeći od predavanja koja je autor održavao od 1983. do 2000. godine na kolegiju „Teorija arhitekture” Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, ovaj rad nastoji obraditi elemente pristupa arhitektonskom djelu u povijesnom prikazu misli koje su vodile čovjekovo stvaralaštvo te u prikazu praktičnog saznanja nužnoga za shvaćanje i metodu rada. Zato je knjiga podijeljena na dva dijela: prvi dio, elementi misli, donosi njihov povijesni pregled, a drugi dio, elementi saznanja, donosi bitne spoznaje, saznanja i metode koje omogućuju shvaćanje i pokreću invenciju arhitektonskog stvaralaštva. Elementi misli nisu povijest teorije arhitekture, već su, uz kritičke osvrte, prikaz onih promišljanja koja je autor smatrao relevantnima za postojeći trenutak umjetnosti građenja. U dijelu o elementima saznanja donesene su, osim općih pojmova koji katkada moraju krenuti od osnovnih, dijelom poznatih činjenica, i definicije i analize autora, obogaćujući time mogućnost shvaćanja i djelovanja (definicije „arhitekture po sebi” i „arhitekture toposa” bitne za spoznaju širokog pojma internacionalne i regionalne arhitekture, metode analize vizualno prisutnog, karakterizacije vremena u kontekstu dominacije intelektualne i senzibilne komponente čovjekove svijesti itd.). Prateći sva ta zbivanja kritičkim osvrtima, autor je nastojao čitateljima omogućiti stvaranje vlastitih osnova i stajališta od kojih se razvija i kreće njihov pristup prosudbi i stvaranju arhitektonskog djela.