- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- popularna znanost
- ARIJADNINA NIT
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
ARIJADNINA NIT
O knjizi ARIJADNINA NIT
Osnovna je svrha ovog priručnika poboljšanje frazeološke kompetencije srednjoškolskih govornika hrvatskoga jezika (ali i ne samo njih). Osim toga, cilj je ovoga priručnika jednako tako i proširenje intelektualnog vokabulara njegovih čitatelja. Uzimajući u obzir činjenicu da ljudski mozak u uzrastu od trinaeste do devetnaeste godine postaje sposoban razumjeti apstraktne koncepte, složene teorije i odnose, „algoritam” koji donosimo u ovom priručniku temelji se na osnovnoj pretpostavci teorije dvostrukog kodiranja u kojoj se naglašava postojanje dvaju zasebnih podsustava koji pridonose spoznaji pri čitanju i pisanju: jedan je specijaliziran za jezik i verbalne informacije, a drugi za slike i neverbalne informacije. Stoga je svaki rječnički članak u Arijadninoj niti popraćen dvjema ilustracijama: ilustracijom doslovne scene iz grčke mitologije i ilustracijom prijenosa značenja. „Algoritam” rječničkog članka može se ukratko opisati kao popularno znanstveni članak koji obiluje informacijama, kako iz mitologije tako i iz jezikoslovlja, ali i iz književnosti, povijesti umjetnosti, filma, popularne kulture, sporta, medicine… pa i iz područja građanskog odgoja. Stoga se nadamo da će ova knjiga mladima i njihovim učiteljima biti zanimljivo štivo za poticanje znatiželje te da će im ponuditi odgovore na mnoga pitanja za koja nisu ni znali da bi ih mogli pitati.