- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- umjetnost
- fotografija
- BRANKO BALIĆ
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi BRANKO BALIĆ
„U užem smislu estetska kvaliteta Balićeva djela svrstava ga među ponajbolje hrvatske fotografe svoje generacije, i to ne samo u djelokrugu fotografa prvenstveno posvećenih snimanju materijalne kulturne baštine (u Balićevoj generaciji to su Nenad Gattin i Krešimir Tadić), već i u društvu drugih snažnih autorskih osobnosti u ovom području stvaralaštva, poput Marije Braut ili Mladena Tudora. Nadalje, uslijed širokog raspona tema kojima se kao fotograf bavio, Balićev opus pruža primjerno svjedočanstvo o društvenoj i kulturnoj ulozi fotografije općenito – predodžba povijesnoga vremena, način na koji je ono doživljavalo sama sebe, bitno su određeni upravo pogledom fotoaparata, koji je rijetko puko dokumentaran, a mnogo češće, ako ne i uvijek, sustvarateljski – podrazumijeva specifičnu interpretaciju viđenoga. Napokon, Balićev fotografski opus predstavlja važan povijesni izvor za istraživanje kulturno-umjetničkog, ali i društvenog života razdoblja u kojem je djelovao (od kraja 50-ih do sredine 70-ih godina), što potvrđuje i redovito korištenje njegovih fotografija kao vizualnog materijala u raznim publikacijama. Svime navedenim bavi se središnji tekst u knjizi Sandre Križić Roban, povjesničarke umjetnosti koja je u svome znanstvenom radu (između ostaloga) posvećena povijesti fotografije u Hrvatskoj, kao i teorijskim aspektima ovoga medija; tekst Irene Šimić bavi se pak Balićevom ostavštinom kao arhivskim fotografskim materijalom.“ Iz recenzije Ivane Mance