- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- umjetnost
- film
- CIRKULARNOST UTJECAJA - Fragmenti filma svijeta
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

CIRKULARNOST UTJECAJA - Fragmenti filma svijeta
O knjizi CIRKULARNOST UTJECAJA - Fragmenti filma svijeta
Knjiga filmologinje Saše Vojković nastavlja se na suvremena interdisciplinarna proučavanja filma kao artefakta i medija, ali i kao prostora popularne kulture koji se stalno redefinira uslijed dinamičnih globlizacijskih procesa. Smatrajući da film više nije dostatno uokviriti filmološkim pristupom, u svojem promišljanju cirkularnosti teorije i cirkularnosti utjecaja unutar svjetskoga filma ona se utječe kulturalnim studijima, kao i naratološkoj analizi udaljenih a srodnih kinematografija. Njezina studija pridružuje se promišljanju odnosa lokalne i globalne kinematografije, politike u filmu i filmske teorije, no pruža i sasvim novo čitanje tih relacija na analizama dosad netematiziranih polja u našem kontekstu.
Dok u prvom dijelu knjige na primjerima ranog euorpskog i klasičnog američkog filma, autorica pokazuje kako se teorijski koncepti mijenjaju u novom kontekstu, cirkularnost utjecaja u njezinom drugom dijelu povezuje s primjerima takozvanog interkulturalnog filma, s djelima uvjetovanima strujanjima u globaliziranom svijetu iz različitih kinematografija – od japanske, kineske, hongkonške, iranske, bolivudske ili afričke do hrvatske, preispitujući metodološki univerzalnu primjenjivost koncepta nacionalne kinematografije.
Iz recenzije Borisa Ružića