Prikaži više Prikaži manje

14743

COOL GENERACIJA - nova poslovna filozofija

15,93
12,74
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 15,93 
nije dostupno
ISBN ISBN: 953-178-658-5
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2005

O knjizi COOL GENERACIJA - nova poslovna filozofija

Ova knjiga je "vodič" svirn tvrtkama koje žele privući generaciju Milenijanaca - ljudi rođenih nakon 1980. godine - bilo kao zaposlenike ili potrošače. Miienijanci možda imaju ista uvjerenja i možda se ponašaju slično kao tinejdžeri i dvadeset-i-nešto-godišnjaci iz ranijih generacija, no oni su u znatno boljoj poziciji da ispune svoje težnje i žive vlastitim stilom, a njihove ambicije možda pritom uopće i ne uključuju mogućnost da za vas rade ili da od vas išta kupuju.
Pa ipak, najbolji od njih imaju sve kvalitete, vještine i osobine potrebne vašoj tvrtki. U svojim su rukama držali računalnog miša znatno duže nego zvečku, iskusni su poznavatelji brendova, a u inovativnosti i tateralnom pristupu nadmašuju svoje prethodnike. Da citiramo Fast Companv, bibliju dot.com poslovanja: "Ako želite da vam ljudi razmišljaju izvan uobičajenih okvira, zašto ne biste naučili raditi s ljudima koji nisu svjesni da ti okviri postoje?"

Preveo(la)
Igor Križevan
Nakladnik/ci
ISBN
953-178-658-5
Uvez
meki
Godina izdanja
2005
Broj stranica
287
Format
21 x 15 cm

Od istog autora

-20%COOL GENERACIJA - nova poslovna filozofijaAntikvarijat
8,49 10,62 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:10,62