- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- umjetnost
- likovna umjetnost
- kiparstvo
- DANIEL KOVAČ
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
O knjizi DANIEL KOVAČ
Kovačev rad sredinom devedesetih upućuje na izmijenjenu umjetničku, odnosno kiparsku paradigmu, Prije svega na činjenicu da je Nova britanska skulptura, nastala na kritici, korekciji ili dekonstrukciji britanske i američke visokomodernističke skulpture, postala internacionalni stil, odnosno da se nedvosmisleno okrenula s jedne strane problematičnim temama forme, a s druge ideji skulpture kao nestabilnoj povijesnoj konvenciji. Većina se Kovačevih osobitosti stoga može pronaći u utjecaju koje je.ova pojava izvršila u većini zemalja neanglofone kulture, i koja se tipično postmodernistički, od slučaja do slučaja, prilagođavala svakoj pojedinoj nacionalnoj tradiciji. U okviru suvremene, a osobito nacionalne skulpture Kovačev je "formalizam" podvojen, heterogen i nerijetko paradoksalan, odnosno upravo onakav kakav u okviru globalne (postmoderne) kulturne dominante može biti. Njegova reafirmacija dobro urađenog, besprijekorno izvedenog objekta odvija se kroz ideju skulpture kao dizajna - što je u domaćoj tradiciji nasljeđe EXAT-a i Novih tendencija - kojoj istodobno pridaje značenjski neprozirne, simboličke naslove, anegdotu ili ironiju - što je dug eklektičnom postmodernizmu koji mu neposredno prethodi.