- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- pedagogija
- DIGITALNI MEDIJI - Kako unaprijediti nastavu
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

DIGITALNI MEDIJI - Kako unaprijediti nastavu
O knjizi DIGITALNI MEDIJI - Kako unaprijediti nastavu
U knjizi Digitalni mediji. Kako unaprijediti nastavu Lidija Eret analizira rezultate istraživanja provedenih u svijetu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku, u kojima se pokazuje kako i zašto suvremeni pedagozi i didaktičari digitalne medije implementiraju u nastavni proces, tražeći odgovore na pitanja njihove svrsishodnosti i uloge u unapređenju nastave. Istraživačka pitanja usmjerena su na povezanost implementacije digitalnih medija u nastavni proces s akademskim uspjehom, motivacijom učenika i studenata za učenje i poučavanje, a posebice na pronalaženje novih nastavnih metoda i strategija kojima bi se nastavni kurikulumi unaprijedili.
Važan dio ove knjige osvrt je i na negativne posljedice korištenja digitalnih medija, pri čemu istraživanja provedena u nastavnom procesu zapravo projiciraju problematiku s kojom se današnja djeca i mladi nose i u svakodnevnom životu. Autorica upozorava na pojave digitalne demencije i ovisnosti o digitalnim medijima, ističući usmjeravanje djece i mladih na važnost frekventnijeg usvajanja kompetencija preciznih motoričkih radnji i navika svakodnevne motoričke aktivnosti općenito, a u svrhu intenziviranja nastojanja u održavanju kognitivnog zdravlja i optimuma općeg psihofizičkog stanja.
Rezultati istraživanja, ideje i predikcije koje donosi ova knjiga pomoći će nastavnicima, znanstvenicima i roditeljima razmišljati s jedinstvenim pedagoškim i didaktičkim ciljem – da određeni digitalni medij ili njegova (analogna) alternativa optimalno ispuni svoju odgojnu i obrazovnu svrhu.