Prikaži više Prikaži manje

163914

DIGITALNO DOBA - masovni mediji i digitalna kultura (2. izdanje)

33,05
29,74
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 33,05 
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-222-835-9
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2020

O knjizi DIGITALNO DOBA - masovni mediji i digitalna kultura (2. izdanje)

Digitalno doba je donijelo dinamične promjene u području komunikacija, kulture, poslovanja, ljudskih prava, demokracije, a digitalni prostor otvara nove mogućnosti kulturnog izričaja i slobodu umjetničkog i demokratskog stvaralaštva. Temelj je nove kulturne industrije, novi svijet ekonomskih izazova i ekonomskog razvoja. Optimistična vizija digitalnog društva očekuje da će nova tehnologija pridonijeti općem blagostanju i boljem životu jer otvara nepregledne mogućnosti za nova istraživanja i novu kreativnost u svim područjima ljudskog djelovanja. Za potpun uspjeh, međutim, potrebno je digitalni prostor primjereno regulirati te usvojiti zajednička pravila koja nastaju na temelju kulturne i ekonomske politike međunarodne zajednice, a dogovorena su na temelju dosegnutih standarda medijskih sloboda i komunikacijskih prava. U tom smislu je dosad usvojeno više međunarodnih dokumenata, među ostalim Digitalna agenda za Europu, Bijela knjiga i Zelena knjiga Europske radiodifuzijske unije (EBU) i drugi. Njima se definiraju razmjeri novih izazova i daju preporuke za reguliranje te postavljaju odnosi među institucijama društva u tom procesu uključivanja i potpore razvoju novoga tehnološkog okružja. Definiraju se međusobne obveze države, medijskih vlasnika i profesionalaca te drugih aktera, a svi oni trebali bi pridonijeti najboljoj iskorištenosti vrijednosti i potencijala digitalne tehnologije u „digitalnoj zajednici” koja se upravo stvara.

SADRŽAJ


Zahvala
Predgovor
Masovni mediji i digitalna kultura | Nada Zgrabljić Rotar
Načela digitalne komunikacije | Hrvoje Stančić
Televizija u digitalnom okruženju | Damir Šimunović
Televizija – nove usluge | Igor Duić \ Ernest Strika
Digitalizacija lokalnih i regionalnih televizija u Hrvatskoj | Damir Hajduk \ Duško Zimonja
Vizualna informacija i holografija: znanstveni temelji medijske atraktivnosti | Nazif Demoli
Informativni portali | Tamara Kunić / Nada Zgrabljić Rotar
Konstruktivno novinarstvo u suvremenoj redakciji | Tena Perišin \ Nikola Šimić
Fotografija u digitalnom dobu | Marjan Družovec \ Tatjana Welzer \ Luka Hrgarek
Digitalna fotografija i profesija fotoizvjestitelj | Stanko Herceg
Digitalna animacija i mogućnosti primjene | Mihaela Majcen Marinić \ Simon Bogojević Narath
Digitalna montaža i postprodukcija | Miran Miošić
Digitalizacija zvuka na filmu: …you ain’t heard nothin’ yet! | Ranko Pauković
Medijske tehnologije i kazalište: intermedijalnost i interaktivnost novog kazališta | Darko Lukić \ Mario Gigović
Digitalizirano medijsko tržište i odnosi s javnošću | Bernard Miočić
Kriptirani kod – medij digitalnog potrošača | Jasna Horvat \ Josipa Mijoč \ Nives Tomašević
Pojmovnik
Kazalo pojmova
Kazalo imena
O autorima

Nakladnik/ci
ISBN
978-953-222-835-9
Uvez
meki
Godina izdanja
2020
Broj stranica
438
Format
24 x 15 cm