- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- književnost
- proza
- DIVNI DANI
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi DIVNI DANI
Dušan je udovac koji živi u domu za starije i čiji mirni život prekidaju policajci koji traže njegovu kćer Leju, za koju pretpostavljaju da je nečemu svjedočila. Iz žutog tiska uskoro doznaje da je navodno provela noć s kamiondžijom koji je u kući skrivao truplo svoje žene. Dušan kreće u potragu za svojom kćeri, koja se skriva i od policije i od njega, a put ga istovremeno vodi u prošlost, u kojoj se kriju tajne njegova odnosa s kćeri, svojim ocem i pokojnom ženom.
Leja je dramaturginja Urbanog teatra u Ljubljani koja u kolopletu svojih nazora, karaktera, odluka i postupaka kao da pomalo dramatizira i vlastiti život u kojemu počesto ne prepoznaje gdje je prešla četvrti zid i da zgodna dramaturška rješenja i svojevrsna poetika act gratuita neće uvijek – ako ikada – dovesti do željenoga cilja. Od Rezolucije Informbiroa, preko New Agea i (malo)građanske solidnosti, do postmoderne hiperindividualističke urbane samosvijesti u kojoj se može što god se hoće, a odgovornost je delegitimirana s pijedestala vrijednosti, Andrej E. Skubic donosi nam iznimnu priču o obitelji Šauta, njihovim odnosima i govornoj afaziji, tihom uzročniku mnogih ljudskih drama. U ovoj svojevrsnoj agoniji komunikacije protagoniste vlastite riječi i stvari tjeraju u ćorsokak solipsizma, gdje kontekst nije nikada dokraja poznat, kanal je zakrčen, a kod je relativna kategorija, dok se primateljem barata kao zbirom predrasuda. I stoga se poruka neminovno prvi put javlja kao farsa, a ponavlja kao tragedija.