- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- mediji
- DIZAJN VIZUALNIH KOMUNIKACIJA
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
O knjizi DIZAJN VIZUALNIH KOMUNIKACIJA
Ova je knjiga namijenjena svima koji gaje interes za područje dizajna, s naglaskom na dizajn vizualnih komunikacija, a prije svega pomoći će studentima upoznati povijesne, ali i suvremene tehnologije i prakse. Knjiga predstavlja temeljit pregled elemenata grafičkog dizajna, procesa vrednovanja djela dizajna te ističe osobitosti dizajna vizualnih komunikacija u različitim njegovim aspektima: od knjige i plakata do web-dizajna, dizajna ambalaže, dizajna interakcija, videoigara, aplikacija i ikona. Knjiga sadržava recentne primjere dizajna renomiranih hrvatskih dizajnera te primjere studentskih radova i završnih radova na studiju na temelju kojih se razlažu ključne svakoga od navedenih aspekata. Pregledna struktura, naglasak na primjerima iz prakse te bogata oprema s više od 300 ilustracija i fotografija čine ovo izdanje referentnom literaturom koja će studente upoznati sa svim fazama procesa dizajna: od pristupa zadatku, preko koncipiranja autorskog dizajnerskog rješenja i primjene suvremenih tehnologija u realizaciji dizajna do suradnje sa stručnjacima drugih područja i konačne prezentacije proizvoda.