- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- filozofija
- DOBA SLIKA U TEORIJI MEDIOLOGIJE
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

DOBA SLIKA U TEORIJI MEDIOLOGIJE
O knjizi DOBA SLIKA U TEORIJI MEDIOLOGIJE
"Utjecaj medija", "odgovornost medija", "uloga medija" svakodnevna su tema javnih rasprava. No te se pojave ne mogu razumjeti tek na razini na kojoj se događaju, razini koju zahvaća tehnološki determinizam.
Tu nam može pomoći mediologija - u nas relativno slabo razvijena i prepoznatljiva znanstvena disciplina čiji su predmet prijenosnici, nositelji informacije i komunikacije te materijalna podloga posredovanja kulture.
Nadežda Čačinovič profesorica je filozofije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu.
O knjizi - DOBA SLIKA U TEORIJI MEDIOLOGIJE
Uvod Primijenjena mediologija: politički učinak novih medija U čemu je posebna djelotvornost a u čemu štetnost televizije i radija Primijenjena mediologija: doba slike Mediologija i vizualna kultura Mediologija i postmoderna Dodatak Ključni pojmovi Literatura