- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- umjetnost
- film
- DRUGI NA FILMU - Etnografski film i autohtono filmsko stvaralaštvo
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
DRUGI NA FILMU - Etnografski film i autohtono filmsko stvaralaštvo
O knjizi DRUGI NA FILMU - Etnografski film i autohtono filmsko stvaralaštvo
Još i prije negoli je, početkom 1920-ih, John Flaherty otišao u goste Nanooku sa sjevera,s namjerom da kamerom zabilježi i/ili izrežira lovačku svakodnevicu njegove inuitske obitelji,život Drugih postao je jedno od najprivlačnijih zanimanja znatiželjnih zapadnjaka. Iz njega je nastao i etnografski dokumentarac kao moćno oruđe antropološke znanosti, ali i dokumentarna vrsta u kojoj su identitet sineasta, njegova pozicija u filmu, kao i odnos prema etnografskom subjektu temeljne referentne točke svih njegovih (re)definicija tijekom povijesti vizualne antropologije.
Ta pitanja našla su se i u središtu knjige Drugi na filmu: etnografski film i autohtono filmsko stvaralaštvo Etami Borjan, nastale kao pokušaj klasifikacije filmskih djela koja imaju etnografsku vrijednost, a ujedno na različite načine propituju žanrovske i rodovske granice te načine stvaranja audiovizualnog prikaza. U knjizi se analiziraju pretežito kanonska dokumentarna djela zapadnih antropologa ili etnosineasta, ali i suvremeni „autohtoni“ (etnografski) filmovi kao svojevrsni Četvrti film, kako bi se ukazalo na drukčije, ali podjednako kulturno i društveno kodirane načine artikulacije pozicije Drugoga u kontekstu „kolonijalne“ i „postkolonijalne“ filmske etnografije.