-20%
50100061583
DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka
5,31
€
4,25
€
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:
5,31 €
dostupno
O knjizi DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka
U najvažnijoj poslovnoj knjizi nakon Gladwellove Točke preokreta, Chris Anderson pokazuje kako budućnost kulturne industrije nisu hitovi nego niše: rep krivulje potražnje beskrajno je dug, a Internet konačno omogućuje da kultura niša postane masovna.
Knjiga daje pregled nove ekonomije kreativnih proizvoda, kao i njihove povijesti iz perspektive poslovanja. Namijenjena je svima zainteresiranima za kulturni menadžment, knjiško, glazbeno i filmsko izdavaštvo te nove tehnologije društvenih mreža.
Autor/i
Preveo(la)
Karmela
Cindrić
Nakladnik/ci
ISBN
978-953-222-314-9
Uvez
meki
Godina izdanja
2008
Broj stranica
286
Format
20x15 cm