50100061583

DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka

5,31
4,25
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 5,31 
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-222-314-9
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2008

O knjizi DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka

U najvažnijoj poslovnoj knjizi nakon Gladwellove Točke preokreta, Chris Anderson pokazuje kako budućnost kulturne industrije nisu hitovi nego niše: rep krivulje potražnje beskrajno je dug, a Internet konačno omogućuje da kultura niša postane masovna.
Knjiga daje pregled nove ekonomije kreativnih proizvoda, kao i njihove povijesti iz perspektive poslovanja. Namijenjena je svima zainteresiranima za kulturni menadžment, knjiško, glazbeno i filmsko izdavaštvo te nove tehnologije društvenih mreža.

Autor/i
Preveo(la)
Karmela Cindrić
ISBN
978-953-222-314-9
Uvez
meki
Godina izdanja
2008
Broj stranica
286
Format
20x15 cm

Od istog autora