- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- EKONOMIKA KULTURE
Superknjižara
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
Prikaži više
Prikaži manje
-10%

169259
EKONOMIKA KULTURE
22,56
€
20,31
€
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:
22,56 €
nije dostupno
O knjizi EKONOMIKA KULTURE
Šta određuje cenu karata za pop koncerte ili operu? Zašto Holivudom caruje filmska industrija? Da li piraterija šteti muzičkoj industriji? Da li besplatan ulaz u muzeje privlači veći broj posetilaca? Autor Ekonomike kulture daje odgovore na ova i pregršt drugih pitanja o umetnostima poput performansa i vizualnih umetnosti, muzike, filma i književnosti koristeći se znanjima i metodama iz ekonomije. Knjiga obiluje primerima iz čitavog sveta i rezultatima skorašnjih istraživanja. Ipak, Ekonomika kultureje namenjena svima, a ne samo poznavaocima ekonomije. Ovo je idealan priručnik za studente koje interesuje poslovanje u umetničkom sektoru.
Autor/i
Nakladnik/ci
ISBN
9788671024068
Uvez
meki
Godina izdanja
2012
Broj stranica
653
Format
24 x 15 cm