- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- umjetnost
- glazba
- ENERGETSKI BLJESAK
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
ENERGETSKI BLJESAK
O knjizi ENERGETSKI BLJESAK
Ako je rock glazba govorila o iskustvu - autobiografskom ili izmišljenom - rove je konstruirao jedno iskustvo: zaobilozeći tumačenje, slušatelj je ubačen u vrtlog povišenih senzacija, apstroktnih emocija i umjetne energije. Rave glazba predstavlja fundamentalni raskid sa rockom, ili barem dominantnom (engleskom) književnom i socrealističkom paradigmom rock kritike, koja se fokusira na pjesmu i priču. Rave je od samog početka nešto više od glazbe i droge; rave je matrica životnog stila, ritualiziranog ponašanja i vjerovanja. Običnom promatraču možda djeluje kao neki uvrnuti kult, no za sudionike rave je poput religije.
U ovom dopunjenom i proširenom izdanju Energetskog bljeska (originalno objavljenom 2OO8.) Simon Reynolds nije promijenio osnovni tekst knjige iz 1998. godine (kojo se bavila bazičnim žanrovima techna i housea), već je samo dodao nekolicinu poglavlja koja pokrivaju ono što se dogodilo kasnije: uspon trancea, 2step garage eksplozija, retro-elektro povratak osamdesetih i - u brzom pregledu - kriza i konsolidacija plesne kulture i pojava nedefiniranih žanrova, kao što su mikro-house, breakcore, grime i dubstep. U ovo izdanje -prvo na hrvatskom jeziku - dodano je poglavlje o DJ-ironju i remiksironju. Ako se intonacija novog materijala u Energetskom bljesku uvelike kreće prema predmetu, i dalje je jasno da je autor sklon: svaki novi razvoj mjeriti spram prvotne faze ravea s početka devedesetih.