- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- umjetnost
- glazba
- ENGLESKI SNOVI - Sex Pistols i punk rock
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
ENGLESKI SNOVI - Sex Pistols i punk rock
O knjizi ENGLESKI SNOVI - Sex Pistols i punk rock
Te slavne 1977. stjecajem različitih okolnosti, punk je uhvatio ne-spremne i državu i medije i industriju zabave i nemilosrdno ih ras-krinkao: jedno kratko vrijeme Sex Pistolsi su držali moćnu glazbenu industriju na koljenima; zapravo, čitavo englesko društvo je u ljeto te slavne godine posrtalo pod njihovim dobro plasiranim provokaci-jama. Rock kritičar Jon Savage u svojoj, danas već epohalnoj knjizi Engleski snovi - Sex Pistols i punk rock pokazao je kako je punkerski napad na kapitalistički konzumerizam pod vodstvom Malcoma Mc-Larena bio izravno situacionistički inspiriran. Kad se pojavio u svoj svojoj silini, mnogi nisu shvatili o čemu je riječ, ali država jest: odgo-vor je bio neviđena represija (zabrane, batine, zatvor), desničarska histerija u tabloidima, i širenje moralne panike. Zauzvrat punk se u svojoj već formiranoj estetici predao provokaciji, rušenju tabua, pljuvanju po konvencionalnim (konzumerističkim) vrijednostima, omalovažavanju građanske kulture. Punk 1977., to je bio posljednji istinski kulturni konflikt između omladinske i roditeljske kulture koji zapravo nikada nije ugašen.
Knjiga Engleski snovi Jona Savagea pokazuje da punk nikako nije fenomen prošlosti: taj sirovi, neukrašeni a opet veličanstveni muzički jezik i njegova »ideologija« još uvijek je aktivna omladinska kultura koja komunicira s publikom koja se osjeća beskorisno, poniženo i nedostojno. Punk je 1977, odmah umro da bi mogao dalje živjeti. Nitko to možda nije očekivao, ali trideset godina kasnije parola Punk Is Not Dead! ima smisla više nego ikada.