Prikaži više Prikaži manje

23732

ETIČKA KLOPKA - Mitovi o društvenoj odgovornosti poduzeća

9,29
7,43
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 9,29 
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-7177-19-5
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2007

O knjizi ETIČKA KLOPKA - Mitovi o društvenoj odgovornosti poduzeća

Industrijsko se društvo proširilo i njegova je kronična neuravnoteženost postala planetarnom. Ušli smo u vrijeme za koje je znakovita činjenica da najveća poduzeća projektiraju sama sebe po mjeri svijeta. Žele biti globalna. Rast profita i vrijednosti dionica ostaju nedvojbeno hipnotičko središte njihova zanimanja, ali sve veću pozornost pridaju i stvaranju povoljnije slike o sebi u javnosti.
U potrošačkome društvu sve se mora kupiti: voda, zdravlje, obrazovanje, pa i vlastiti izgled. Zašto, bi ta prezentacija samoga sebe »etičnog, pravednog i odgovornog«, premda pod vlastitim zaštitnim znakom koji potrošačima nude velika planetarna poduzeća, trebala ostati izvan tržišta? S druge strane, mogu li tvrtke ostati odgovorne samo prema svojim dioničarima? Odgovor na ta pitanja nude rezultati sociološkog istraživanja provedenog 2005. i 2006. godine u Milanu, a realizirali su ga zaposleni u multinacionalnim trgovačkim lancima Auchanu, Carrefouru, lperCoopu i u Esselungi. Ovdje se, polazeći od osobnih iskustava, pokušalo suočiti s onim što je zapisano u »etičkim kodeksima« spomenutih tvrtki, i s onim što su te tvrtke učinile u stvarnosti: kako su se odnosile prema radnicima, kupcima i dobavljačima, a kako prema okolišu i genski modificiranoj hrani. Ovu knjigu autori su nazvali Etička klopka kako bi privukli pozornost na rastezljivost pojma »društvena odgovornost poduzeća«.

Preveo(la)
Alka Vrsalović
Nakladnik/ci
ISBN
978-953-7177-19-5
Uvez
meki
Godina izdanja
2007
Broj stranica
132
Format
20 x 15 cm

Od istog autora

-20%ETIČKA KLOPKAAntikvarijat
6,37 7,96 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:7,96