- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- ETIČKA KLOPKA - Mitovi o društvenoj odgovornosti poduzeća
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
ETIČKA KLOPKA - Mitovi o društvenoj odgovornosti poduzeća
O knjizi ETIČKA KLOPKA - Mitovi o društvenoj odgovornosti poduzeća
Industrijsko se društvo proširilo i njegova je kronična neuravnoteženost postala planetarnom. Ušli smo u vrijeme za koje je znakovita činjenica da najveća poduzeća projektiraju sama sebe po mjeri svijeta. Žele biti globalna. Rast profita i vrijednosti dionica ostaju nedvojbeno hipnotičko središte njihova zanimanja, ali sve veću pozornost pridaju i stvaranju povoljnije slike o sebi u javnosti.
U potrošačkome društvu sve se mora kupiti: voda, zdravlje, obrazovanje, pa i vlastiti izgled. Zašto, bi ta prezentacija samoga sebe »etičnog, pravednog i odgovornog«, premda pod vlastitim zaštitnim znakom koji potrošačima nude velika planetarna poduzeća, trebala ostati izvan tržišta? S druge strane, mogu li tvrtke ostati odgovorne samo prema svojim dioničarima? Odgovor na ta pitanja nude rezultati sociološkog istraživanja provedenog 2005. i 2006. godine u Milanu, a realizirali su ga zaposleni u multinacionalnim trgovačkim lancima Auchanu, Carrefouru, lperCoopu i u Esselungi. Ovdje se, polazeći od osobnih iskustava, pokušalo suočiti s onim što je zapisano u »etičkim kodeksima« spomenutih tvrtki, i s onim što su te tvrtke učinile u stvarnosti: kako su se odnosile prema radnicima, kupcima i dobavljačima, a kako prema okolišu i genski modificiranoj hrani. Ovu knjigu autori su nazvali Etička klopka kako bi privukli pozornost na rastezljivost pojma »društvena odgovornost poduzeća«.