- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- književnost
- GLATKA MNOGOSTRUKOST
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

GLATKA MNOGOSTRUKOST
O knjizi GLATKA MNOGOSTRUKOST
Nakon EXPerimENTa i O… Profa je na tržište pustio svoj novi model — Glatka mnogostrukost. U odnosu na prijašnja dva modela, Glatka mnogostrukost umnogome je poboljšanih tehničkih, voznih i inih karakteristika.
Profa navodi da motor novog modela ima brojne sličnosti s prijašnja dva, ali je smješten nešto niže, što uveliko doprinosi boljoj vožnji, kako na ravnim dijelovima, tako i u krivinama prometnica za koje je ovaj tip vozila namijenjen. Iako ovo zvuči nemoguće, Glatka mnogostrukost stvara 20% veću potisnu silu od svojih prethodnika.
Novi model sadrži tempomat za vožnju van utabanih staza koja vozačima omogućuje odabir brzine kojom će putovati preko prljavštine ili blata automatskom kontrolom gasa i kočenja. Također, sistem automatskog kočenja u slučaju nužde, kao i sistem asistencije za održavanje vozila u prometnoj traci, koji se prethodno nisu nalazili u paketu opreme, sada dolaze u standardnim izdanjima ovog modela.
U Glatkoj mnogostrukosti olakšan je i prijenos brzine putem posebno razvijenog sekvencijalnog mjenjača sa šest brzina i spojke koja omogućuje upravljanje vozilom bez poteškoća. Stoga se može reći da novi Profin model živi u simbiozi s vozačem, pritom ga tjerajući na maksimalno uživanje prilikom upravljanja vozilom.
Ovo, naravno, nisu jedine promjene — Profini inženjeri poradili su i na finom podešavanju unutarnje dinamike fluida motora novog modela, kao i na njegovim specifičnim komponentama usvojenim zbog poboljšanja pogonske jedinice za stazu. Osim toga, poradili su i na smanjenju potrošnje goriva potrebnog za full pogon Glatke mnogostrukosti i omogućili brže vrijeme reakcije kad vozilo naiđe na zapreku.
Profa nije mnogo rekao o vanjskom dizajnu svog novog modela, no, već se na prvi pogled vidi da je Profin dizajnerski tim dao sve od sebe pri dizajniranju Glatke mnogostrukosti. U nju su ugradili sve elemente suvremene estetike koja se povezuje s ovom markom vozila: fluidne linije naglašenog sportskog karaktera, elegantne i profilirane bokove te, naravno, prepoznatljiv potpis koji pobuđuje emocije.
Na kraju spomenimo i dobru znanu izreku koju vrlo često izriču svi oni koji su barem jednom sjeli za upravljač nekog Profinog vozila: »Onaj koji nikad nije vozio nijedan Profin model visoke klase, ne zna što znači dobra i kvalitetna vožnja.«