- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- turizam
- HRVATSKI TURIZAM - UPRAVLJANJE IDENTITETOM
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
O knjizi HRVATSKI TURIZAM - UPRAVLJANJE IDENTITETOM
Tema ove knjige je korporacijski identitet u hrvatskom turizmu. Hrvoje Pende promišlja u dominantnim menadžerskim asocijacijama, o korporacijskom i destinacijskom identitetu u hrvatskom turizmu, ključnim pojmovima kroz koje se asocijacije iskazuju te kako ključni pojmovi ukazuju na korporacijski i destinacijski identitet. Rad se pretežito temelji na kvalitativnom istraživanju.
Korporacijski identitet promatra se holistički, razvojno i kontekstualno u svojem prirodnom okruženju. Istraživanju se pristupa kritički i racionalno. Stvarnost se prikazuje onakva kakva jest – istražuje se svijet svakodnevnog života (običaja, vjerovanja, ponašanja) i iskustva ljudi. Rad je interdisciplinaran i transdisciplinaran.
Rezultati u ovom radu pokazuju da hrvatski menadžeri toga još uvijek nisu dovoljno svjesni te se stječe dojam visokog stupnja neznanja o identitetu korporacije/destinacije.
Istraživanje potvrđuje i problem interakcije između korporacije i destinacije u kojoj hotel posluje te povijesno analizira uzroke takva stanja na razini društva, odnosno države. Osim što menadžerima ukazuje na česte propuste u načinu upravljanja korporacijskim identitetom u hrvatskom turizmu, rad ih također usmjerava prema mogućim rješenjima u cilju stvaranja pozitivnih korporacijskih/destinacijskih identiteta.
Knjiga je namijenjena i široj kulturnoj javnosti koju zanima hrvatski turizam u budućnosti, zatim znanstvenicima iz područja marketinga, organizacijske kulture, organizacijskog ponašanja i kritičke analize diskursa. Nadalje, namijenjen je menadžerima organizacija i turističkih destinacija, a posebice studenticama/studentima na području organizacijskih studija, turizma i ugostiteljstva.