Prikaži više Prikaži manje

88649

HRVATSKI TURIZAM - UPRAVLJANJE IDENTITETOM

19,91
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-169-254-0
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2013

O knjizi HRVATSKI TURIZAM - UPRAVLJANJE IDENTITETOM

Tema ove knjige je korporacijski identitet u hrvatskom turizmu. Hrvoje Pende promišlja u dominantnim menadžerskim asocijacijama, o korporacijskom i destinacijskom identitetu u hrvatskom turizmu, ključnim pojmovima kroz koje se asocijacije iskazuju te kako ključni pojmovi ukazuju na korporacijski i destinacijski identitet. Rad se pretežito temelji na kvalitativnom istraživanju.

Korporacijski identitet promatra se holistički, razvojno i kontekstualno u svojem prirodnom okruženju. Istraživanju se pristupa kritički i racionalno. Stvarnost se prikazuje onakva kakva jest – istražuje se svijet svakodnevnog života (običaja, vjerovanja, ponašanja) i iskustva ljudi. Rad je interdisciplinaran i transdisciplinaran.

Rezultati u ovom radu pokazuju da hrvatski menadžeri toga još uvijek nisu dovoljno svjesni te se stječe dojam visokog stupnja neznanja o identitetu korporacije/destinacije.

Istraživanje potvrđuje i problem interakcije između korporacije i destinacije u kojoj hotel posluje te povijesno analizira uzroke takva stanja na razini društva, odnosno države. Osim što menadžerima ukazuje na česte propuste u načinu upravljanja korporacijskim identitetom u hrvatskom turizmu, rad ih također usmjerava prema mogućim rješenjima u cilju stvaranja pozitivnih korporacijskih/destinacijskih identiteta.

Knjiga je namijenjena i široj kulturnoj javnosti koju zanima hrvatski turizam u budućnosti, zatim znanstvenicima iz područja  marketinga, organizacijske kulture, organizacijskog ponašanja i kritičke analize diskursa. Nadalje, namijenjen je menadžerima organizacija i turističkih destinacija, a posebice studenticama/studentima na području organizacijskih studija, turizma i ugostiteljstva.

Autor/i
ISBN
978-953-169-254-0
Uvez
meki
Godina izdanja
2013
Broj stranica
261
Format
24 x 15 cm