INDIVIDUALNI RAD S UČENICIMA - Prilozi metodici rada pedagoga i razrednika
O knjizi INDIVIDUALNI RAD S UČENICIMA - Prilozi metodici rada pedagoga i razrednika
Priručnik Individualni rad s učenicima autorica Jasna Relja namijenila je stručnim suradnicima pedagozima i razrednicima u osnovnoj školi. S obzirom na važnost i specifičnost ove teme u suvremenoj školi, usmjerenoj prema učeniku, priručnik koji tematizira individualni rad s učenikom i nudi mnoštvo raznovrsnih i korisnih materijala za njegovo metodičko oblikovanje, zaista je dobrodošao i koristan odgojno-obrazovnim praktičarima, osobito stručnim suradnicima pedagozima. Ovakav uradak, u kojemu je autorica, na temelju svojega bogatog iskustva objedinila mnoštvo materijala za individualan rad s učenikom, potreban je doprinos instrumentariju stručnih suradnika pedagoga i poticaj za njihov daljnji kreativan i funkcionalan razvoj.
dr. sc. Ružica Pažin-Ilakovac
Priručnik je konkretan i primjenjiv, s puno primjera i materijala koji pomažu u individualnom radu s učenicima. Mnogobrojni prilozi služit će kao pomoć u radu pedagoga, ali i razrednika. Posebno bih izdvojila priloge strukturiranih autobiografija. Sada su na jednome mjestu objedinjeni materijali koje pedagozi pronalaze na različite načine. Odlično su prezentirani primjeri za tijek savjetodavnog razgovora.
mr. sc. Nataša Možgon Kauzlarić, prof. pedagogije
O autorici:
Mr. sc. Jasna Relja pedagoginja je savjetnica zaposlena u OŠ „Đuro Ester“ u Koprivnici. U radu u školi posvećuje veliku brigu promicanju vrijednosti suradnje i razvijanja socijalnih vještina u učenika provodeći projekte poput Medijacije, Malih socijalizacijskih skupina, Za sigurno i poticajno okruženje u školama i sl. Promovirana je u zvanje savjetnice 2007. godine. Devet godina bila je županijska voditeljica za školski preventivni program te je za uspješnu provedbu preventivnih programa dobila priznanje Ministarstva prosvjete i športa 2003. godine. Četiri godine bila je i županijska voditeljica Županijskoga vijeća stručnih suradnika pedagoga. Tada je bila i vanjska suradnica Agencije za odgoj i obrazovanje. U prošlom desetljeću pripada autorima koji su imali najviše objavljenih stručnih članaka u časopisu Napredak. Piše i za časopis Bjelovarski učitelj, Zrno, Dijete – obitelj i škola, Školske novine. Magistrirala je pedagogiju 2011. godine na Filozofskom fakultetu u Zagrebu na temu Roditeljsko vrednovanje odgojne i obrazovne uloge škole. Objavila je priručnike za pedagoge i razrednike: Reci što osjećaš, Individualni rad pedagoga s učenicima, Učim i veselim se i Učim i surađujem.