INTEGRALNA METODA U RADU S PREDŠKOLSKOM DJECOM I NJIHOVIM RODITELJIMA - teorijski pristup
O knjizi INTEGRALNA METODA U RADU S PREDŠKOLSKOM DJECOM I NJIHOVIM RODITELJIMA - teorijski pristup
Drugo izdanje knjige Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima / teorijski pristup objavljuje se dvanaest godina nakon njezina prvoga izdanja (1993.), tj. petnaestak godina nakon prvih rasprava o potrebi postavljanja i implementirani a integralne metode u radu s djecom i njihovim roditeljima, odnosno u programe dječjih vrtića u Republici Hrvatskoj.
Ona je prva u nizu od tri knjige čija je značajka teorijsko postavljanje integralne metode i osnova za postavljanje edukacije stručnih suradnika i ravnatelja dječjih vrtića te izradu i provođenje programa rada s djecom i roditeljima. Događalo se to na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu (prije Fakultet za defektologiju) Sveučilišta u Zagrebu u vrijeme provođenja znanstvenog projekta "Evaluacija modela tretmana mladih s poremećajima u ponašanju" čiji je jedan dio bila i znanstvena tematska jedinica "Evaluacija integralne metode u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima".
Zašto se odlučilo ponovno tiskati ovu knjigu?
Prvo je izdanje izazvalo velik interes stručnih i ostalih čitatelja, a rasprave i pozitivni odjeci o knjizi, odnosno o postavkama integralne metode, dugo se nisu zaboravljali i zaustavljali. Ono što ne padne u zaborav kroz relativno dugo vrijeme, pretpostavilo se, vrijedi i danas pa se stoga odlučilo ponovno tiskati knjigu. Budući da se istodobno objavljuje i drugo izdanje druge knjige u nizu Integralna metoda - Priručnik za odgajatelje i stručne suradnike predškolskih ustanova (1994.) stručna će javnost moći upoznati i teorijske postavke i sadržaje edukacije za primjenu integralne metode (treća knjiga iz ove serije — Integralna metoda u primjeni, 1998. -još je u prodaji).