INTEGRIRANO UČENJE UZ POKRET U USTANOVAMA RANOG ODGOJA
O knjizi INTEGRIRANO UČENJE UZ POKRET U USTANOVAMA RANOG ODGOJA
Knjiga je nastala kao rezultat višegodišnjeg istraživanja odgojno-obrazovne prakse u ustanovama ranog odgoja koja su se realizirala putem projekta Uspostavljanje sustava za praćenje tjelesne aktivnosti suvremenom tehnologijom u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Tijekom projektnih aktivnosti razvio se pristup integriranog učenja uz pokret koji predstavlja teoriju proizašlu iz prakse i otvara novi smjer u pristupu integriranom učenju djece i općenito razvoju odgojno-obrazovnog procesa u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Djeci je prirodno u svakoj situaciji tražiti pokret koji je nezaobilazan dio integriranog učenja, što osigurava njihov cjeloviti razvoj i veću kvalitetu života. Integrirano učenje uz pokret spada u najkvalitetnije pristupe neposrednog rada u svakodnevnom odgojno-obrazovnom procesu.