Prikaži više Prikaži manje

25167

INTERNET MARKETING - Za hotele, restorane i turizam

38,49 | 290,00 kn
34,64 | 261,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 30,79  | 232,00 kn
nije dostupno
ISBN ISBN: 953-95111-1-9
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2005

O knjizi INTERNET MARKETING - Za hotele, restorane i turizam

Na koji način hotelijersko-ugostiteljska industrija u svom poslovanju koristi internet za djelotvorni marketing? Kako poboljšati poslovanje putem Interneta? Internet marketing za hotele, restorane i turizam ukazat će vam na sve mogućnosti poboljšanja rada vaše djelatnosti i to koristeći marketing putem interneta. Knjiga je pisana razumljivim jezikom te s mnoštvom primjera i ilustracija.
Ova knjiga, ujedno i udžbenik, pokazuje, na temelju najsuvremenijih znanja, svima u hotelijersko-ugostiteljskoj industriji, od voditelja marketinga do direktora hotela, kako upotrijebiti internet u svrhu povećanja poslovanja na domaćem i stranom tržištu.
Studentima, koji namjeravaju ući u hotelijersku industriju kroz menadžment hotela, restorana ili kasina, treba snažno polazište u Web marketingu kako bi uspjeli doprijeti do budućih poslodavaca.

Preveo(la)
Tanja Žakula , Kristina Kruhak
Nakladnik/ci
ISBN
953-95111-1-9
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2005
Broj stranica
365
Format
24 x 15 cm