- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- IZA I ISPRED POZORNICE
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
IZA I ISPRED POZORNICE
O knjizi IZA I ISPRED POZORNICE
Shvaćanje i definiranje tradicijske kulture dugo je otvaralo stručne polemike, od razine tumačenja terminologije i pojmova, sve do razumijevanja raznolike materije koja se može svrstati pod pojmove i nazive baštine i tradicijske kulture. To je posljedično dovelo i do paušalnog medijskog izvještavanja u kojemu se nazivi baština, tradicija, tradicijska kultura i folklor upotrebljavaju kao istoznačnice, te ih se ne tumači niti kontekstualizira dovoljno jasno. Knjiga Iza i ispred pozornice odlučan je iskorak u razjašnjenju nedoumica u teoriji tradicijske kulture, kao i u njezinu komunikacijskom pokretanju.
Autor ove knjige, Krešimir Dabo, svjestan paradoksalne društvene situacije u kojoj narodna umjetnost čini neodvojiv dio nacionalnog identiteta i može biti zanimljiv temelj za izgradnju državnog imidža umjetnosti, a u isto vrijeme nema adekvatnu medijsku popraćenost, postavio je pitanje može li se bolje i učinkovitije promovirati narodna baština i komunikacijskim kanalima upoznati hrvatska javnost s prebogatim nasljeđem kojim se bave mnogobrojna kulturno-umjetnička društva i baštinske ustanove.
U knjizi Iza i ispred pozornice autor predstavlja ideje brendiranja nacionalnog identiteta temeljenog upravo na tradicijskom nasljeđu te ideje stvaranja i otvaranja prostora za poboljšanje strateške komunikacije ustanova i organizacija koje prikupljaju, čuvaju i predstavljaju izvedbenu tradicijsku umjetnost kroz uporabu društvenih mreža, novih tehnologija i novih pristupa izgradnji i zadržavanju publike.