- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- filozofija
- JAVNE SAMOĆE
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi JAVNE SAMOĆE
U domu Konstantina Stanislavskog, uostalom kao i u mnogim kućama toga doba, bilo je uobičajeno održavati teatarske predstave. Njegovo sjećanje o prvoj kazališnoj izvedbi u kojoj je sudjelovao potječe iz ranog djetinjstva. Među šiblje bila je postavljena mala svijeća glumeći vatru. Upozoriše ga neka se samo pretvara da u nju stavlja granu. Ali mali Stanislavski je pomislio, pa zašto bih ja glumio da stavljam drvo u vatru, možda bih upravo to trebao učiniti zato što mi je zabranjeno? Svijeća se prevrnula, plamen je dohvatio zastor, a njega su uz prijekore iznijeli s pozornice. Osjećao se prije kao loš glumac nego kao neposlušno dijete. U knjizi Stanislavski Directs prisjeća se njegov učenik Gorčakov kako mu je veliki učitelj odgovorio na pitanje: Što je to redatelj? Odveo ga je do Isadore Duncan, s kojom se želio oprostiti prije njezina odlaska u Francusku, i upitao ga kako ga se dojmio taj susret. Učenikovu izjavu kako je bio jedino svjestan da se nalazi u društvu dvoje slavnih ljudi, Stanislavski je pohvalio i istaknuo da je dobro zapazio što su to oni igrali.....