- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- pedagogija
- JEZIK, KNJIŽEVNOST I MEDIJI U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA - Suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

JEZIK, KNJIŽEVNOST I MEDIJI U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA - Suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama
O knjizi JEZIK, KNJIŽEVNOST I MEDIJI U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA - Suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama
Zadovoljstvo nam je što možemo uz 2. simpozij učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika predstaviti znanstvene i stručne radove prikupljene u novoj knjizi, koju smo pomalo sa strahom najavile u Uvodnoj riječi knjige koja je popratila 1. simpozij.
Svjesni smo činjenice da knjiga ponekad može biti mrtvo slovo na papiru, o tome često i govorimo onima koje poučavamo. Stoga znamo i vjerujemo da sve ono što je zapisano traje duže od nekoliko dana stručnoga usavršavanja, tomu se uvijek možemo vratiti, ponovno čitati i pokušati primijeniti. Time i naše potajne uredničke želje da se nastavni proces počne u većoj mjeri mijenjati iznutra, dobivaju realniju mogućnost ostvarivanja.
Nije mudro sve očekivati odmah i sada, ali kako nas knjiga Propovjednika uči da sve ima svoje vrijeme, valja osvijestiti činjenicu da nitko drugi promjenu neće učiniti umjesto nas.
Kojom brzinom i u kojoj mjeri će doći do promjena, ovisi o svima nama, o našoj osobnoj promjeni i svakodnevnom promišljanju koga i što poučavamo te koji je cilj našega poučavanja.
Jer, kako biti uvjerljiv poučavatelj ako i sam ne želim učiti, ako često tvrdim da me nešto ne zanima i ako o onome čemu me drugi poučavaju ne želim ni razmišljati.
Nadamo se da će svi oni koji posegnu za knjigom prepoznati našu nakanu da predstavimo aktualno i suvremeno u najužoj struci, ali i u drugim znanostima i disciplinama čije spoznaje mogu doprinijeti kvalitativnoj promjeni poučavanja s ciljem što bolje interakcije s učenicima.