- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- književnost
- književna teorija
- KAKO NAPISATI SVOJ PRVI ROMAN
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

KAKO NAPISATI SVOJ PRVI ROMAN
O knjizi KAKO NAPISATI SVOJ PRVI ROMAN
U trideset sedam godina rada u nakladništvu, jedno od mojih najvećih zadovoljstava bilo je pomaganje romanopiscima na putu do objavljivanja njihovih djela - te dijeljenje toga zadovoljstva s drugim nakladnicima koji osjećaju isto. Pomisao da pomažem tim novim piscima u obogaćivanju žive američke književnosti bila je snažna motivacija.
Od pisanja prvog izdanja ove knjige 1985. godine, Frances Spatz Leighton i ja primili smo mnoga pisma od čitatelja koja su još više ojačala naš osjećaj da pisci-početnici trebaju i cijene knjigu koja im može biti družicom dok se bave osamljenim, ali kreativnim poslom pisanja romana. Posebno su nam zadovoljstvo donijela neka od pisama koja su meni i mojoj suautorici zahvaljivala na pomoći koju smo pružili njihovim piscima u pisanju i prodavanju njihovih prvih romana!
Začuđujuće je kako činjenice o objavljivanju knjiga ostaju iste unatoč promjenama osoblja i vlasništva u nakladničkim kućama. Nije važno koliko se, i onako velikih, udruži u ogromne kuće jer se, kao i uvijek, rađaju novi mali nakladnici i neki od njih rastu. Bez obzira na to jesu li krajnji vlasnici nakladnika Amerikanci, Britanci, Australci, Kanađani, Nijemci ili Japanci, bez obzira na to jesu li oni medijski konglomerati ili mešetari s Wall Streeta ili čak proizvođači alkoholnih pića, svejedno moraju zaposliti iste vrste urednika koji će odlučiti kupiti iste vrste popularnih knjiga od autora koji znaju ispričati dobre priče. I bez obzira na to koliko se moćnima, hladno poslovnima i dominantnima čine lanci knjižara da bi uspjeli, svejedno moraju biti predvođeni menadžerima i prodavačima koji vole knjige...