- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- KAKO RADI USPJEŠAN PRODAVAČ - Za menadžere i sve osobe koje žele prodavati više i kvalitetnije
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
KAKO RADI USPJEŠAN PRODAVAČ - Za menadžere i sve osobe koje žele prodavati više i kvalitetnije
O knjizi KAKO RADI USPJEŠAN PRODAVAČ - Za menadžere i sve osobe koje žele prodavati više i kvalitetnije
Prvo poglavlje Narav prodaje ima širi karakter sa svrhom boljeg razumijevanja svijeta prodaje i njegovih načela. U poglavlju se čitatelja navodi na više promišljanja kako bi utvrdio i unaprijedio shvaćanje o prodaji te u tom svjetlu bolje sagledao vlastitu ulogu i angažman. Drugo poglavlje Razvoj prodajnih vještina, kao središnji i najopsežniji dio knjige ide izravno i konkretno na užu prodajnu edukaciju sa svrhom razvoja prodajnih kompetencija koje će donijeti nove prodajne uspjehe u realnom poslovnom životu. Poglavlje je podijeljeno na devet tema koje su konkretne i pažljivo odabrane za vas prodavače. U njima se izlažu brojni, vrlo konkretni i primjenjivi postupci.
Kako knjiga započinje širim i općim prodajnim sadržajem, na neki način slično i završava. Trećom temom Strategija tvrtke kao posebnim poglavljem završava knjiga. Na kraju se dominantni fokus s osobe kao pojedinca premješta na razinu tvrtke. Dakle, zadnje je poglavlje svojevrsni dodatak, ali je svakako vezan na temu prodaje. Nema nepotrebnog odmaka jer ovo je prije svega knjiga o prodaji. Strategija tvrtke u većoj se mjeri tiče rukovodećeg kadra, uključivši male poduzetnike i obrtnike kako bi bolje razumjeli značenje i zakonitosti tržišnog poslovanja te u konačnici poslovali uspješnije. (Iz Uvoda)