- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- KNJIGA I NAKLADNIŠTVO U ODNOSIMA S JAVNOŠĆU
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
O knjizi KNJIGA I NAKLADNIŠTVO U ODNOSIMA S JAVNOŠĆU
Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću autora doc. dr. sc. Mira Radalja ima naglašeno društveno, znanstveno i osobno značenje. Društveno značenje zrcali se u činjenici da nam autor nudi uvid u složen sustav nakladništva, a istovremeno, na spoznajama stečenim u istraživanjima, nudi optimalan model funkcioniranja nakladništva u društvu. Važno je to zbog činjenice koju nakladništvo ima u društvu znanja, kakvo želimo biti. Sa znanstvenog aspekta knjiga popunjava prazninu u profesiji odnosa s javnošću. Studenti pa i praktičari odnosa s javnošću moći će steći nova znanja neophodna za prakticiranje odnosa s javnošću u nakladništvu. Na osobnoj razini autor ulazi u „klub“ još uvijek malog broja znanstvenika s područja odnosa s javnošću, koji nesebično i sustavno akademski šire spoznaje odnosa s javnošću. Dr. Radalj ovom knjigom nudi obrasce i modele funkcioniranja jednog važnog područja.