- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- književnost
- književna teorija
- KNJIŽEVNOZNANSTVENI I METODIČKI PUTOKAZI NASTAVI KNJIŽEVNOSTI
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
O knjizi KNJIŽEVNOZNANSTVENI I METODIČKI PUTOKAZI NASTAVI KNJIŽEVNOSTI
Novo djelo autora Zvonimira Diklića jedno je od onih koja objedinjuju rezultate dugogodišnjega znanstvenog proučavanja, stručnoga promišljanja i praktičnoga ostvarivanja utvrđenih znanstvenih spoznaja, knjiga za koju se može ustvrditi da je kvalitetna, klasična, potrebna i korisna. Dajući književnoteorijski i književnopovijesni te metodički okvir odabranim književnim tekstovima, koji su odreda temeljna djela školske obradbe hrvatske književnosti, autor nudi čitatelju iscrpan pregled znanstvenih činjenica i kreativne primjere funkcionalne prilagodbe uvjetovane potrebama njihove školske interpretacije. Obrađuje djela poput Kovačićeva romana U registraturi, Šimunovićeve Duge, Krležinih Gospode Glebajeva ili umjetničkog svijeta bajki Ivane Brlić-Mažuranić, autor ostvaruje sustavan pregled književnoteorijskih značajki tih djela, dajući pritom i kreativan model njihove metodičke interpretacije.
Zanimljiv pregled školskih interpretacija književnih tekstova povedenih prema modelima suvremenih metodičkih sustava poslužit će studentima književnosti, ali i budućim učiteljima kao kvalitetan izvor građe za usvajanje teorijskih i praktičnih metodičkih znanja, a profesorima književnosti kao izvor zanimljivih, znanstveno i iskustveno utemeljenih prijedloga i uzoraka osnovnoškolske i srednjoškolske obradbe klasičnih djela hrvatske književnosti.