- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- alternativna područja
- duhovnost
- KOJA JE VAŠA MANTRA?
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
KOJA JE VAŠA MANTRA?
O knjizi KOJA JE VAŠA MANTRA?
Prije više od tri i pol tisućljeća u dalekoj se Indiji pojavljuju prve grupice entuzijasta, koje se izdvajaju od tradicionalnih štovatelja raznih božanskih sila, da bi u tišini pustinjskog mrtvila pronašli jasne odgovore na pitanja, ona poput: "Tko smo mi doista?", "Kakva su uistinu sva ta spominjana božanstva?", "Što je zapravo ono što nazivamo životom?" i slično.
U ovom djelu neću govoriti o tome što su otkrili na kraju svojega puta, već o nekim njihovim uzgrednim otkrićima do kojih su došli tumarajući hodnicima psihe, koje su znatno kasnije zapadnjački psiholozi prozvali hodnicima podsvjesnog, arhetipskog i slično. Kako ta njihova otkrića izravno objašnjavaju zašto se nas um ponaša upravo onako kako se ponaša, svi oni što pokušavaju pomiriti zaboravljena duhovna znanja s priznatom znanošću kao što je zapadnjačka psihologija, nazivaju ih arhaičnim psihološkim otkrićima, Što ona donekle i jesu.
Doktrina, proistjekla iz zapažanja tih prvih mistika Indije, naziva se joga (sanskrt. izjednačenje), a njen konačni cilj je iskustvo koje naznačuju nazivi poput "prosvjetljenje", "iskustvo apsolutne realnosti", "doživljaj stapanja subjekta i objekta" i mnogi drugi.
Slijedeći upute ove knjige, teško da ćete doživjeti jedno takvo iskustvo, prvenstveno stoga što većina Vas nije duševno spremna za takva iskustva, ne zna što bi takvo iskustvo trebalo predstavljati i vrlo vjerojatno niti ne teži takvom iskustvu.