- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- KREATIVNA INDUSTRIJA I NAKLADNIŠTVO
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

KREATIVNA INDUSTRIJA I NAKLADNIŠTVO
O knjizi KREATIVNA INDUSTRIJA I NAKLADNIŠTVO
U knjizi Kreativna industrija i nakladništvo ugledna urednica i sveučilišna profesorica Nives Tomašević povezuje fenomen kulturne industrije sa svojim užim praktičnim i znanstvenim područjem, nakladništvom, i tako otvara novo problemsko polje bitno za nacionalnu kulturu u doba globalizacije.
Autorica postavlja tezu o nakladništvu kao dijelu kreativne industrije te se bavi književnim tekstom kao kulturnim dobrom i nakladništvom kao djelatnošću koja istodobno radi po tržišnim načelima, ali i sudjeluje u stvaranju, održavanju i dogradnji nacionalnoga identiteta. Nakon više koautorskih studija i knjiga iz fenomena nakladništva u ovoj autorskoj knjizi dolazi do punoga izražaja cjelokupno uredničko iskustvo Nives Tomašević te njezino zanimanje za kreativnu industriju kao tržišni, ali i kulturnoidentitetski fenomen.
Svoju tezu o potrebi i postojanju kreativne industrije u nakladništvu autorica ilustrira inovacijama u hrvatskoj nakladničkoj i kulturnoj praksi 21. stoljeća, od mrežnih stranica nakladnika i e-knjiga do svjetskih festivala knjige u organizaciji nakladnika i kreativnih riznica širokoga profila. Ako se tomu doda primjerena znanstvena aparatura, bogata grafička i likovna oprema, najnovija svjetska literatura i sustavnost izlaganja, dobili smo vrhunsku knjigu u kojoj će stručna javnost naći obilje novih informacija, studenti se na pregledan način susresti s fenomenima kulturne i kreativne industrije, a šira javnost prepoznati nove kreativne potencijale nakladništva koji jamče opstanak knjige i njegovanje kulturnoga identiteta kroz kulturu čitanja u doba novih medija.
prof. dr. sc. Dubravka Oraić Tolić