- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- popularna znanost
- KRITIČNA MASA - kako jedno vodi drugome
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

KRITIČNA MASA - kako jedno vodi drugome
O knjizi KRITIČNA MASA - kako jedno vodi drugome
"Što fizika može reći o tome kako se ljudi kreću otvorenim prostorima, kako donose odluke i glasuju te stvaraju saveze, grupe i društva? Vidjet ćemo kako se pomoću fizike mogu razumjeti neki aspekti ponašanja ekonomskih tržišta i otkriti skrivene strukture u mrežama društvenih i poslovnih kontakata. Razotkrit ćemo svojevrsnu fiziku u politici sukoba i suradnje. No prije svega, temeljno je mnogo teže pitanje: pomaže li nam fizika jednostavno da objasnimo i razumijemo ili se njome možemo koristiti da bismo predvidjeli pa tako i izbjegli probleme, da bismo poboljšali svoja društva, da bismo stvorili bolji i sigurniji svijet? Ili je to samo još jedan san, osuđen na to da završi na već pretrpanom groblju utopija prošlosti?"
Ovako je Philip Bali, vjerojatno najuspješniji mladi britanski publicist, u uvodu Kritične mase opisao namjere svoje knjige, dobitnice nagrade Aventis za 2005. godinu. Kritična masa, sjajno prikazana znanost kolektivnog ponašanja, je fascinantno štivo o prirodnim zakonima kompleksnosti koji upravljaju grupiranjem ljudi jednako kao i kukaca ili plinova, a zanimat će i humaniste i prirodoslovce; potaknut će nas da se zamislimo o ulozi pojednica u masovnim pokretima ili organizaciji društva uopće, kao i o vlastitim odlukama kad god nas oglašivači nastoje zavesti, glasamo za neku stranku ili se pridružimo tisućama kupaca nekog pomodnog proizvoda.