- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- popularna ekonomija
- KUHARICA PREZENTACIJA
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

KUHARICA PREZENTACIJA
O knjizi KUHARICA PREZENTACIJA
„Kuharica prezentacija“ neposredno i praktično pruža odgovore na ključno pitanje kako osmisliti prezentaciju koja će umjesto odgovorom: „nemamo budžet!“ rezultirati odgovorom: „kad počinjemo?!“ Kao jezik modernog poslovanja, prezentacije se koriste na svim razinama upravljanja, ali i u obrazovanju, znanosti te javnom sektoru. Na temelju prezentacija kupci odlučuju hoće li kupiti, investitori investirati, a menadžment odlučuje koji će prijedlog odobriti. Ishod svih tih odluka ovisi o kvaliteti prezentacije pa je činjenica da većinu prezentacija publika ocjenjuje dosadnim i neefikasnim mnogo više od kozmetičkog problema. Luka Krejči je na temelju dvadesetogodišnjeg poslovnog iskustva formulirao savjete za pripremu uspješne prezentacije u obliku recepata, a svaki od njih, kao u pravoj kuharici, prati vizualni prikaz. Recepti su grupirani u 5 poglavlja: od pristupa, kreiranja koncepta, priče te vizualnih prikaza (slajdova) s posebnim naglaskom na to kako prezentirati brojke. Kako su i u „pravim“ kuharicama recepti neovisni od uređaja kojim se jelo priprema, tako i ova kuharica nije priručnik za Power Point. Fokus kuharice je „nevidljivi“ dio pripreme prezentacije koji nastaje korištenjem zanemarenog softvera – razmišljanja! „Kuharica“ ruši mnoge mitove, od optimalnog broja slajdova ili broja natuknica na slajdu pa sve do zablude da je 93 posto komunikacije neverbalno, a samo 7 posto čini njen sadržaj. Iako ne treba podcjenjivati važnost izvedbe, najveći potencijal unapređenja kvalitete i rezultata naših prezentacija leži u jasnoći, zanimljivosti i uvjerljivosti njihovog sadržaja – ŠTO reći i ŠTO pokazati publici. Knjiga je opremljena duhovitim i upečatljivim ilustracijama Hane Tintor koje komentiraju brojne situacije s kojima se čitatelj može identificirati. Želimo li promijeniti nesretne statistike o (ne)učinkovitosti naših prezentacija trebamo odustati od pristupa „tako se oduvijek radilo“ te suštinski promijeniti način rada. Kako autor objašnjava, prezentacije možemo pretvoriti u moćno komunikacijsko i prodajno sredstvo svojih ideja, ali i kvalitete svog rada.