- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- psihologija
- psihologija - ostala izdanja
- KUPOLOGIJA - ISTINE I LAŽI O TOME ZAŠTO KUPUJEMO
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

KUPOLOGIJA - ISTINE I LAŽI O TOME ZAŠTO KUPUJEMO
O knjizi KUPOLOGIJA - ISTINE I LAŽI O TOME ZAŠTO KUPUJEMO
Istine i laži o tome zašto kupujemo.
„Zadivljujući uvid u to kako potrošači doživljavaju logotipe, oglase, reklame, brendove i proizvode.“ – Time
Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Što doista utječe na naše odluke? U knjizi Kupologija Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam milijuna dolara – pionirskog istraživanja koje je zavirilo u mozgove dvije tisuće dobrovoljaca iz cijelog svijeta koji su se susretali s različitim oglasima, reklamama, brendovima i proizvodima…
Prodaje li se uistinu seks? Koliko je učinkovito prikriveno oglašavanje? Može li samo promatranje proizvoda utjecati na ostala čula – miris, dodir i sluh?
Iznenađujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga dosadašnja uvjerenja o tome što zaista privlači našu pažnju – i navodi nas na kupovinu.
Od istog autora
