40100076093

MARKETING MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA

23,89
19,11
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 23,89 
dostupno
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2010

O knjizi MARKETING MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA

Duh individualnog poduzetništva jedan je od najznačajnijih trendova u razvoju svjetske ekonomije. Brojni poduzetnici realiziraju svoje snove stvarajući i upravljajući vlastitim poslovanjem.

Nova knjiga prof. dr. Nataše Renko vodi nas kroz malo i srednje poduzetništvo, upoznavajući nas s prednostima, ali i ukazujući na određene nedostatke te uklanjanje istih. Velik dio knjige donosi čimbenike, odnosno moderne poslovne metode koje će omogućiti malim i srednjim poduzećima da budu konkurentna i učinkovita na tržištu. Ti novi načini poslovanja uveli su mnogobrojne nove proizvode i usluge, stvorili nove tehnologije, kreirali nova radna mjesta, otvorili mnoga inozemna tržišta i omogućili svojim osnivačima i vlasnicima priliku da rade ono u čemu su najbolji i što im donosi najviše zadovoljstva...

Autor/i
Nakladnik/ci
Uvez
meki
Godina izdanja
2010
Broj stranica
344
Format
26x20 cm

Od istog autora

-20%MARKETING MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA
31,75 39,68 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:39,68