- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- marketing
- MARKETING & PR U STVARNOM VREMENU
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

MARKETING & PR U STVARNOM VREMENU
O knjizi MARKETING & PR U STVARNOM VREMENU
Što je zapravo taj svjetonazor stvarnog vremena o kojemu Scott tako strastveno piše u ovoj knjizi? On to ovako definira: “To je odnos prema poslovanju (i prema životu) s naglaskom na brzu reakciju u pravome trenutku". Scott tvrdi da su za to ključni usredotočenost i suradnja. “Kompanije čiji zaposlenici razumiju moć informacije u stvarnom vremenu ostvaruju izuzetno moćnu konkurentnu prednost”, kaže on. Scott ističe da razvoj svjetonazora stvarnog vremena zahtijeva trajne napore te nudi trinaest temeljnih načela svakog poslovanja u stvarnom vremenu:
Iskoristiti priliku prije nego bude prekasno
Revidirati planove u skladu s promjenama na tržištu
Mjeriti rezultate u sadašnjem vremenu
Djelovati na temelju onoga što se događa upravo sada
Provoditi strategije i taktike u skladu s onime što je trenutno prijelomna vijest
Dati svojim zaposlenicima ovlasti da i sami djeluju
Povući potez u pravom trenutku
Redovito se informirati, ali biti uvijek spreman reagirati
Biti brz u procjenjivanju mogućnosti i odabrati smjer djelovanja
Sve razraditi i pokrenuti akciju, ionako nikada neće biti savršeno
Odgovoriti klijentima onda kada to njima odgovara
Povezati se s medijima onda kada to oni od vas traže
Scott nadalje tvrdi da je kompanijama nužna potpora tehnologije stvarnog vremena kako bi se prilagodile poslovnom modelu stvarnog vremena. No, podsjeća također kako nije sve u korištenju alata kao što su Facebook, YouTube i Twitter, već da se radi i o prilagodbi novom svjetonazoru kojemu je komunikacija u stvarnom vremenu prirodno svojstvena.