- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- MARKETINŠKI GENIJ (M.U.)
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
MARKETINŠKI GENIJ (M.U.)
O knjizi MARKETINŠKI GENIJ (M.U.)
Ova knjiga svojim sadržajem ispunjava veliku prazninu u području marketinga i poslovanja, jačanja i korištenja branda, odnosa prema kupcima i kao takva predstavlja nezaobilazno štivo, ne samo voditelja marketinških odjela i stručnjaka, već i svih profesionalaca koji donose strateške odluke i upravljaju resorima svojih kompanija.
Želite li se baviti marketingom danas, morate biti genij. Tržišta su kompleksna, kupci zahtijevaju sve više i konkurencija je intenzivna. Marketing unosi pronicljivost i kreativno razmišljanje što posao čini inovativnim. Međutim, mora se uključiti analitičku i komercijalnu oštroumnost koja pokreće strategiju, inovativnost i profitabilni rast.
Prateći vizije Applea i pronicljivost Zare, strastvenost Nikea i nepoštivanje Jones Sode, poduzetnički duh Jet Bluea i uzbudljivost Agent Provocateura, vidljivo je da vodeći brandovi i marketinški stručnjaci danas djeluju i razmišljaju na drugačiji način.
Genijalnost marketinga leži u sposobnosti spajanja onoga što je vani s onim što leži unutra, spajanja tržišta i poslovanja, kupca i dioničara, kreativnosti i analize, obećanja i realnosti, današnjice i budućnosti.
Geniji marketinga poput Einsteina i Picassa koriste inteligenciju na mnoge, maštovite načine. Oni koriste lijevu i desnu polovicu mozga kako bi ostvarili najbolje mogućnosti da se istaknu u gomili i postanu vođe u svom poslu.
Knjiga marketinškog gurua Petera Fiska je pronicljiva, provokativna i inspirativna te povezuje izazove i mogućnosti u marketingu danas, pokazuje vam kako ubrizgati injekciju marketinške genijalnosti u vaš posao da rezultat bude izvanredan.