Prikaži više Prikaži manje

13778

MARKETINŠKI PLANOVI - kako ih pripremati, kako ih koristiti

47,78
43,00
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 38,22 
dostupno
ISBN ISBN: 953-157-463-4
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2004

O knjizi MARKETINŠKI PLANOVI - kako ih pripremati, kako ih koristiti

Knjiga Malcolma McDonalda Marketinški planovi postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu. Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u kojima se može unaprijediti strateško marketinško planiranje, pouzdane obavijesti o postignućima u marketinškim tehnikama i alatima te odličan izbor primjera, studija slučaja i problema za rješavanje. Iz poglavlja u poglavlje autor objašnjava kako funkcionira proces marketinškog planiranja, kako se obavlja revizija marketinga, kako se postavljaju marketinški ciljevi i strategije, kako se raspoređuju vrijeme i troškovi za postizanje ciljeva te kako se praktično oblikuje i primjenjuje sustav marketinškog planiranja. Knjiga je prije svega namijenjena marketinškim stručnjacima u poslovnoj praksi, ali i studentima marketinga i ekonomskih znanosti općenito, te svima koji žele upoznati marketing. Malcolm McDonald redoviti je profesor marketinške strategije na Sveučilištu Cranfield u Bedfordu i autor više od trideset knjiga: Creating Powerful Brands, Marketing Pianning for Services, Marketing: An Introduction, Marketing Planner, Marketing Segmentation i dr.

O knjizi - MARKETINŠKI PLANOVI - kako ih pripremati, kako ih koristiti

Predgovor i zahvale Kako koristiti ovu knjigu za postizanje najboljih rezultata Sredstva za učenje Važna napomena čitatelju 1. Sto je marketinški proces 2. Proces marketinškog planiranja: 1. glavni koraci 3. Proces marketinškog planiranja: 2. mitovi i stvarnost 4. Obavljanje marketinške revizije: 1. revizija klijenata i tržišta 5. Obavljanje marketinške revizije: 2. revizija proizvoda 6. Utvrđivanje marketinških ciljeva i strategija 7. Plan komunikacija: 1. planovi oglašavanja i unapređenja prodaje 8. Plan komunikacija: 2. plan prodaje 9. Plan cijena 10. Plan distribucije i plan usluživanja kupaca 11. Marketinške informacije, prognoziranje i organiziranje za marketinški plan 12. Implementacijska pitanja u marketinškom planiranju 13. Sustav marketinškog planiranja korak po korak Kazalo

Preveo(la)
Marko Maras
Nakladnik/ci
ISBN
953-157-463-4
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2004
Broj stranica
659
Format
23,5 x 15 cm