- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- MENADŽMENT DOGAĐANJA - Teorija, istraživanje i politika za planiranje događanja
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

MENADŽMENT DOGAĐANJA - Teorija, istraživanje i politika za planiranje događanja
O knjizi MENADŽMENT DOGAĐANJA - Teorija, istraživanje i politika za planiranje događanja
Otkrijte svijet menadžmenta događanja sa sveučilišnim udžbenikom doc. dr. sc. Marije Valčić i doc. dr. sc. Nevenke Breslauer. Menadžment događanja neophodan je resurs za sve koji žele razumjeti složenost i dinamičnost upravljanja događanjima, bilo da ste student, profesionalac ili entuzijast kojeg zanima ovo područje.
U hrvatskom su kontekstu događanja doživjela značajan porast i profesionalizaciju u posljednjih nekoliko desetljeća. Autorice istražuju kako su se događanja pojavila kao prepoznatljivo područje akademskog proučavanja i prakse, ističući potrebu za edukacijom i obukom budućih menadžera. Menadžment događanja prvi je udžbenik koji se sveobuhvatno bavi pitanjima menadžmenta događanja, uključujući ekonomsku analizu, ljudske resurse i razvoj karijera.
U ovom sveučilišnom udžbeniku pronaći ćete analitičke prikaze, praktične primjere iz hrvatske prakse i brojne slikovne prikaze koji obogaćuju teorijske koncepte. S posebnim naglaskom na aktualne trendove u industriji, kao što su tehnološke inovacije i povećana konkurencija, autorice nude uvid u budućnost menadžmenta događanja te alate potrebne za uspješno upravljanje raznovrsnim događanjima.
Neke od ključnih tema obrađenih u udžbeniku uključuju:
• osnove planiranja i organizacije događanja
• upravljanje timovima i ljudskim resursima
• financijsko upravljanje i proračun događanja
• tehnološke alate i inovacije u menadžmentu događanja
• marketing i promociju događanja.
Menadžment događanja savršen je vodič za one koji žele razviti svoje vještine u ovom brzorastućem području. Osnažite svoje znanje i pripremite se za izazove i prilike koje donosi područje menadžmenta događanja. Neka vam ova knjiga bude prvi korak ka uspješnoj karijeri u ovom uzbudljivom i dinamičnom sektoru!
Ne propustite priliku da postanete dio svijeta koji oblikuje naše društvo kroz nezaboravne događaje. Kupite svoj primjerak danas i zakoračite u budućnost menadžmenta događanja!