- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- hobistika
- sport
- MENADŽMENT I KOMUNIKACIJA U SPORTU
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
MENADŽMENT I KOMUNIKACIJA U SPORTU
O knjizi MENADŽMENT I KOMUNIKACIJA U SPORTU
“ Knjiga Menadžment i komunikacija u sportu autora Ivana Tomića bavi se suvremenim fenomenima u sportskoj industriji. Glavni naglasak knjige je na nogometu kao perjanici te industrije. S teorijskog aspekta autor nas uvodi u teoriju suvremenog menadžmenta kao i strateški menadžment kako bi čitatelji lakše ovladali cjelinama koje prethode. Važno poglavlje knjige čini organizacija u sportu gdje autor koristeći se svjetskom naprednom literaturom kao i osobnim saznanjima i iskustvima temeljenih na istraživanju piše o organizaciju, vlasništvu, članskim modelima, zatim o nadležnostima i zadaćama izvršnog, financijskog, operativnog i sportskog direktora, treneru prve momčadi, voditelju akademija i izborniku nacionalne nogometne reprezentacije.
Također, I. Tomić elaborira ulogu i značenje marketinga u suvremenom sportu, a jedno od najdetaljnijih i najstudioznijih poglavlja knjige čini komunikacija. Tako autor ukazuje na organizaciju sportskog ureda, komunikaciju u sportskoj organizaciji, analizira i pojašnjava sportske odnosi s javnošću, komunikacijski model TRENER, odnose s javnošću za trenere i igrače, sportsko novinarstvo, odnosi s medijima, glasnogovorništvo i dr.
Autor se bavi fenomenima upravljanja impresijama, kriznim komuniciranjem u sportu, informacijsko-komunikacijskim tehnologijama, sportskim agentima, posrednicima i talentima, sponzorstvom i volonterstvom u nogometu, psihologijom, pravom i etikom.
U knjizi pored suvremenih teorijskih postavki govore eminentni znanstvenici, svjetski stručnjaci, proslavljeni sportaši i nogometaši. Na taj način autor je teorijskom okviru pridodao i iskustva i praksu i na taj način je zaokružio ovu cjelinu u prestižnu knjigu o menadžmentu, komunikaciji i sportu. To potvrđuje i pisac predgovora s Columbia university iz New Yorka, Joseph Joe Favorito.”