- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- menadžment
- MENADŽMENT SPORTSKOGA TURIZMA I NJEGOVIH SRODNIH OBLIKA
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
MENADŽMENT SPORTSKOGA TURIZMA I NJEGOVIH SRODNIH OBLIKA
O knjizi MENADŽMENT SPORTSKOGA TURIZMA I NJEGOVIH SRODNIH OBLIKA
Udžbenik je strukturiran u pet poglavlja. U prvom se poglavlju polazi od trendova koji su do sada utjecali na razvoj suvremenog turizma, te se prognoziraju promjene koje će imati važnu ulogu u održivom razvoju turizma u budućnosti.
Drugo poglavlje obrađuje temeljna obilježja suvremenog turizma polazeći od prostornih resursa do planiranja održivog razvoja turizma u destinacijama.
Treće poglavlje bavi se razvojem sportskog turizma i njegovih srodnih oblika, polazeći od uloge sporta u suvremenom društvu, do obilježja sportskog turizma, velikih sportskih natjecanja u popularnim sportovima, posebno u nogometu i njihovom utjecaju na razvoj turizma. Pri tome se posebno obrađuje zimski sportski turizam, golf-turizam, zdravstveni i wellness turizam, ruralni i sportski turizam te nautički turizam.
U četvrtom poglavlju posebno su obrađene različite mogućnosti razvoja sportsko-rekreacijskog turizma.
Peto poglavlje obrađuje menadžment u razvoju sportskog turizma. Polazište su temeljne odrednice menadžmenta, zatim se daje pregled programa edukacije stručnjaka za potrebe menadžmenta sportskog turizma i njegovih srodnih oblika. U ovom se poglavlju prikazuju poslovni modeli za održivi razvoj sportskog turizma kao i uloga hotelskog menadžmenta u razvoju sportskog turizma, te oblici promocije sportskog turizma.
Ovaj je udžbenik po svom sadržaju ponajprije namijenjen studentima Kineziološkog fakulteta za proučavanje kolegija “Menadžment u sportu i turizmu” i“Ki neziološka rekreacija”, zatim studentima Ekonomskog fakulteta za kolegij “Menadžment sporta u turizmu”, kao i drugim studentima na visokim učilištima na kojima se proučava ova materija. Osim toga, udžbenik može biti koristan i stručnjacima iz turizma u praksi, koji se bave projektima razvoja turizma u destinacijama za novo promišljanje održivog razvoja turizma.
…
Autori